piątek, 31 stycznia 2014

Moje dawne i dzisiejsze przyjaźnie :)

Moja pierwsza prawdziwa przyjaźń zaczeła się właściwie wtedy , kiedy miałam ok 6 lat.Był to mój sąsiad z balkonu obok:DSpędzalismy ze sobą bardzo dużo czasu. Kiedy przyjeżdżał do swojej babci bawiliśmy sie po pare godzin na dworzu biegając i robiąc zamki z piasku w piaskownicy xD bardzo interesujące zajęcia, ale wtedy to były bardzo ekscytujące zabawy;pMiałam bardzo dużo koleżanek z bloków , codziennie zbierały się wszystkie dzieciaki z bloków i razem bawiliśmy sie od rana do wieczora w chowanego , każdy uwielbiał tą zabawe tak samo jak gonienie się po polu i za garażami.To były czasy♥ Nikt nie zwracał uwagi na to jak wygląda, na to ile ma pieniędzy , każdy się z soba bawił i liczył sie tylko charakter:) Cudownie było by móc cofnac sie do tamtych czasów i posiedzieć z tymi ludźmi w piaskownicy , pochować się po piwnicach, robić zabawy kto wykopie większą dziure w piaskownicy przed blokiem i bawić się w rodzine tak jak to sie robiło majac 6-7 lat ^^ .Z wiekiem poznawalam coraz więcej ludzi , z którymi spędzałam czas , dobrze się z nimi dogadywałam i poprostu w ich towarzystwie czułam się najlepiej.Mówi się , że prawidziwy przyjaciel jest tylko jeden , ale ja wtedy o tym nie myślałam , aż do momentu kiedy przejechałam sie na niektorych.Ale to odległa historia.Dla mnie liczy się to , kto ze mną został , ten kto jest prawdziwym przyjacielem.Miałam najlepszych przyjacioł w dzieciństwie , którzy nadali sens mojemy młodzieńczemu światu i byli dla mnie jak rodzeństwo :3.Tęsknie za kontaktem z niektórymi, ale to zawsze da sie jakos odbudować tylko trzeba najpierw chcieć .Dużo sie przez tamte lata nauczyłam.Do tego czasu poznałam paru , z którymi się dogaduje i jest mi poprostu dobrze w ich towarzystwie. Jedna przyjaźń przerodziła się w miłośc :) A druga znajomośc odnowiona nie dawno stała się cudowna przyjaciółką , którą kocham jak siostre oraz tak samą drugą , która jest mi bliska mimo dużej odległości  , obie mnie wspieracie , pomagacie , poprawiacie humor , poprostu dziękuje za tak cudowną przyjaźń.♥ Dziekuje wszystkim tym co byli i tym co są , cudownie było was móc poznac i spędzić tyle wspólnych lat  , miłych , śmiesznych i głupich chwil , które fajnie się wspomina i myśli ,, Boże co ja wtedy robiłam , a pamiętasz to hahahaha.. tak pamietam , a to ? .. " :D Dzięki wam dużo się nauczyłam i poprostu moje dzieciństwo dzięki wam było kolorowe :) Niżej  daje zdjęcia z dzieciństwa i te z teraz :) Ale te z dzieciństwa sa lepsze :) takie słodziakii <3


1 komentarz: