środa, 29 stycznia 2014

„Jeśli nasze zdjęcie wywiera wrażenie, to jest ono właśnie dobre, choćby było niespodziewane w swej oryginalności.”

Fotografią interesuje sie już ponad rok. Wszystkie zdjęcia jakie mam nie robiłam profesjonalnym aparetem , lecz to dziwnie może zabrzmieć , ale poprostu robiłam je swoim dośc starym juz telefonem z slabym aparatem bo tylko 5 mpix. To nic specjalnego , ale jednak on mnie zadowolił , robił zdjęcia dobrej jakości , ale z wiekiem stracił swój urok i niestety przestałam fotografować. Marze o lustrzance , ale to odległa przyszłość bo narazie jest to nie mozliwe z paru powodów , ale tu nie o tym chciałam mówić. Robiąc zdjęcia próbowałam uchwycić to co mnie za inspirowało , większości zdjęć jakie robiłam to kwiaty , owady i jakies krajobrazy , ktory były warte z fotografowania. Juz od jakiegoś czasu prowadze własna strone z wszystkimi zdjęciami jakie do tej pory robiłam. Wszyscy , którzy widzieli te zdjęcia , chwalili je więc chyba nie jest tak źle , jak myslałam że będzie. Zdjęcia robiłam , gdy szłam z przyjaciółką na sesje , bądź na spacery w wakacje z chłopakiem lub poprostu wychodziłam na swoje podwórko i szukalam ciekawych rzeczy żeby móc je uchwycić w danym momencie. Fotografuje , dlatego że w ten sposób moge uchwycić takie zdarzenia , które w każdej chwili będe mogła sobie wspominać , zobaczyc jak bylo kiedyś i jak cos wyglądało. Fotografia jest moim hobby , ktore sprawia mi dużo przyjemności i radości , tym bardziej jak moge dzielić to z kimś mi bliskim. Niżej dam pare swoich zdjęć , mam nadzieje , że któreś przypadnie wam do gustu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz