sobota, 1 lutego 2014

"Nie klnij na ciemność, zapal zapałkę. Udowodnij sam sobie, że potrafisz wygrać walkę. To jest w Tobie ta wewnętrzna siła. Wyzwól to z siebie, póki krew w Twoich żyłach."

No to mam oficjalnie ferieee! Tak , tak właśnie na to czekałam , wkońcu troche wolnego się przyda:) Od dzisiaj zaczynam prace nad sobą , dbam o swoje zdrowie , kondycje , o moich bliskich , nie poddam się to jest mój cel. Muszę cos w sobie zmienić , to kolejne z moich postanowień , które musze spełnić i nie zostawie tego na później:) ,, Dopóki walczysz , jesteś zwycięzcą,, i takie powinno być nasze podejście , powinniśmy postanowić sobie coś o co będziemy walczyc każdego dnia , a gdy juz podołamy zadaniu będziemy z siebie dumni , że daliśmy rade , że nie poddaliśmy sie różnych pokusom , które nas na codzień otaczają. Jeszcze troche i będzie wiosna , pora roku na , którą tak wyczekuje bo mam już dosyć zimy -.- Jakoś znienawidziłam tą pore roku , juz nie ma w sobie takiego uroku jak kiedyś , teraz to zupełnie co innego , mróz , zła atmosfera , snieg napadał w nieodpowiendim momencie , a na święta wcale go nie było , nie czułam tych świąt w ogóle , to nie było to samo.Od rana do wieczora straszny mróz , a ja jestem wrażliwa na to bo słabo znosze jak jest zimno. Musze pomysleć do jutra , jakie mam plany na ferie , bo nie wiem kompletnie co będe robić , a wkońcu nie będe siedzieć całymi dniami w domu , nie ma mowy ! Trzeba sobie znaleźć jakieś zajęcie , które czerpie duzo czasu np. czytanie książek mam je , aż 3 ! Musze je przeczytac bo sa ciekawe i wciagające :) Mam nadzieje , że do końca lutego uda mi sie zmienić w sobie to co sobie postanowiłąm , musze dac rade , musze byc silna i nikt mi tego nie zniszczy oo tak ! :)

Dzisiaj było troche smutno , bo chciałam zobaczyc pewną osobe , która jest mi bliska i kocham ją mimo tak dużej odległości , bo jest zawsze wtedy kiedy jej potrzebuje  jest poprostu cudowna, ale mam nadzieje , że uda mi sie to zrealizować :) Planuje coś zrobić , sprawić jej przyjemność takim małym gestem prosto z serca , mam nadzieje , że sie ucieszy :) Nigdy nie przestańcie w siebie wierzyć , bo to jest podstawa do osiągniecia wszystkich celów ! ♥

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie piszesz:) jeśli chcesz to zapraszam na mojego kulinarnego bloga, bardzo proszę o komentarz. Zależy mi na opinii czytelnikow co o nim sądzą :) --> http://ilovvecooking.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno zajrze :) dziękuje ja również pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy :) Dziękuje, miło :)

    OdpowiedzUsuń