środa, 29 stycznia 2014

page 29 of 365..

Ferie idą wielkimi krokami , zero planów , zero chęci , ale coz w zime tak bywa..Jest ciemno , zimno , śnieg pada nienawidze tej pory roku , wszystko zniose , ale nie taki mróz.Siędzę pod kocem czytam książke i zapycham sie wodą.Nic innego jak to nie pozostało mi na dziś wieczór. Ten rok jest rokiem zmian , czasami na lepsze , teraz na gorsze , ale tak bywa , a zwlaszcza u mnie. Spełniam po trochu moje postanowienia , zaczynam tzw. nowe życie , ale całkowicie inaczej , ale nie poszło tak jak chciałam i to mnie frustruje..Jestem nad wrażliwa , za dużo stresu , nerwów , presji wywieranych przez osoby , środowisko w którym żyje.Ale mam nadzieje , że to sie zmieni. W ferie nigdy nie robiłam nic ciekawego , każde spędzałam sama w domu , przed komputerem , tak bardzo dziecko internetu.. Staram się to zmienić , więcej wychodze , czytam ksiazki , ucze sie , ćwicze i mam chwile by nie mysleć o tym co mnie otacza.Jak zawsze czas szybko zleci i znów trzeba będzie iść do szkoły , a w pierwszy tydzień po feriach tyle sprawdzianów i testów , nie wiem czy sie wyrobie z tym wszystkim, nie mam już siły na nic.Czas sie wyciszyć , posłuchać ulubionej muzyki , położyć się w wygodnym miejscu i odciąc sie od rzeczywistości..Nie chce z nikim rozmawiać , chce zostać sama. Tutaj podaje linki, możecie mnie popytać , zaobserwować..

http://ask.fm/Rawwwwrx3
 http://instagram.com/pingwineek
http://hissmilemyhappiness.tumblr.com/
I love this photo♥ 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz