poniedziałek, 27 stycznia 2014

Przyjaźń i miłość przez internet..

A więc dzisiaj porusze temat znajomości , które możemy nawiązać droga internetu;) Jest to przyjaźń i miłość przez internet.Wielu z was powie , jak to mozliwe móc komuś zaufać nawet go nie widząc , nie znając w rzeczywistości . Ja wam powiem , że to mozliwe :) Sama doświadczyłam tych dwóch rzeczy i nie żałuje , że zaufałam tym dwóm bardzo ważnym dla mnie osobą. Przez ten długi czas strasznie sie przywiązałam , nie wyobrażam sobie , że mogłabym stracić , którąś z tych osób. Przez internet poznałam mojego chłopaka , ktory jest przecudowny , wiele mu zawdzięczam i jest on dla mnie całym moim światem , to on nadaje mu sens i również moja przyjaciółka , która mnie rozumie , mamy wiele wspólnego , wiele nas łączy i zawsze mnie wspiera , jest strasznie kochana ♥ Wcześniej zanim tego nie doświadczyłam   nie wierzyłam , że takie cos jest możliwe , ale gdy już mineło od tego tak dużo czasu jestem w 100% pewna , że to jest wspaniałe uczucie , uczące wytrwalości , wierności i jest to strasznie silne uczucie , które z każdym spotkaniem jest coraz silniejsze , przy każdym spotkaniu są te same wspaniałe emocje :) Szczęście , radość , uczucie bezpieczeństwa , wielkiej miłości , a potem niestety pożegnanie , których nienawidze :( 

Ale plusem jest to , że i tak za jakiś czas znów się zobaczy tą osobe i każde kolejne spotkanie nie będzie bez emocji , wręcz przeciwnie będzie takie samo jak każde , każdemu będą towarzyszyć łzy szczęścia , radość :) Możecie dalej w to niewierzyć i byc temu przeciwni , ale gdy to doświadczycie będziecie innego zdania. Każdy ma prawo do miłości i nikt temu nie przeszkodzi ♥ A niżej daje zdjęcie z najwspanialszych chwil z wakacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz