niedziela, 26 stycznia 2014

Powrót do rzeczywistości..

A więc weekend się kończy , a koniec oznacza że jutro Poniedziałek.. Nienawidze tej myśli , że będe musiała siedzieć w szkole do 16,ale cóż plusem jest to , że jeszcze tydzień i ferie ! Nareszcie wolne ! ♥ Kocham ten stan kiedy nie musze wstawać o 7 i iść na to zimnoo brrrr , aż na samą myśl przeszły mnie dreszcze. Od rana siedzę sobie pod kocem , z kubkiem ciepłej herbaty i oglądam jakieś filmy w tv. Mam nadzieje , że jutro przyjdą ksiązki , które zamówiłam ostatnio.Moim postanowieniem na ten rok jest właśnie czytanie jak najwięcej książek przez cały czas , więc to taka zmiana ;) Miałam i mam wiele postanowień , które realizuje cały czas i mam zamiar się ich trzymać i się nie poddawać. Walczysz , jesteś zwycięzcą i ja nim będe ! :D A niżej maci pare moich zdjęć , nie są one profesjonalne , ale ważne że z pasją.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz