wtorek, 15 lipca 2014

Imperfections make you perfect

Są tysiące ludzi na świecie , którzy nie umieją pogodzić się z myślą, że urodzili się tacy , a nie inni.W życiu właśnie chodzi o to , żeby się wyróżniać, żeby pokazać to co jest w nas wyjątkowego.Inny wcale nie znaczy gorszy.Ludzie rodzą się z różnymi wadami , które są związane z ich wyglądem.Logika XXI wieku "zobacz co on ma na twarzy ! jak on wgl może pokazywać się na ulicy , to jakiś wymysł natury nie człowiek , aż wstyd się z takim czymś pokazać publicznie"Każdy ma prawo żyć i nie możemy robić czegoś takiego jak wytykać i wyśmiewać się z kogoś , kto tylko trochę się od nas różni.Każdy z nas zasługuje na odrobinę tolerancji z czyjejś strony.Każdy podoba się sobie na swój sposób, ale niektórzy też mają zaniżoną samoocenę.Są owszem przypadki jak "Teraźniejsza młodzież" wpadająca w kompleksy z powodu środowiska , w którym żyje , wystarczy że spojrzymy na portal ask.fm tam właśnie ukazuje nam się słowo "Hejter".Zwykli nastolatkowie , bez żadnych wad wrodzonych,genetycznych, o szczupłych sylwetkach, markowych ciuchach i czego byśmy tu jeszcze nie chcieli.Zawsze znajdą powód żeby zemścić się na ich zdaniem "gorszych" za to , że wyglądają trochę inaczej niż oni.Bo co ? bo nie mają tony makijażu na twarzy ? brak ubrań z sieciówek ? czy jakiego kolwiek najnowszego sprzętu typu IPhone ? To dalej jest ten sam człowiek , niczym się nie różni , ma uczucia , szacunek do innych , brak uzależnień i jest traktowany jak normalna osoba , która nie stara się wyróżnić z tłumu.Nie rozumiem toku myślenia tych ludzi , którzy starają się za wszelką cenę zniszczyć kogoś kto tylko odrobinę się różni.Twoje nie doskonałości sprawiają cię doskonałym.Każdy zasługuje na szacunek i każdy jest piękny na swój sposób ! :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten post i naprawde jest w tym dużo racji , często widziałam nie tylko na internecie ale też normalnie na drodze jak ktoś się wyśmiewa itd z kogoś nie jest to miłe ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Świetny post!! Taki życiowy^^
    Obserwuję !!
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo życiowy wpis :)

    Zapraszam do mnie, www.camesss.blogspot.com obserwujemy? :) Jeśli tak to odpisz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie życiowe posty a ten jest najlepszym takim wpisem życiowym, z których do tej pory przeczytałam :)


    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/ skomentujesz mojego najnowszego posta ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już też, pozdrawiam :) www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nie liczy się człowiek a to ile ma kasy :( Smutne, ale prawdziwe.

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/07/z-jeansowa-koszula.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się z Tobą zgadzam :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uważam, że nie powinniśmy nikogo wytykać, bo każdy jest piękny i wyjątkowy.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowita racja! Trzeba mieć szacunek do każdego, bo mu się to nalezy :)

    może wspólna obserwacja?
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny wygląd bloga :)
    http://best-lifee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy jest piękny na swój własny sposób.. :)
    Obserwujemy? ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkich trzeba szanować
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedys byłam strasznie gruba .. wszyscy się ze mnie śmiali . potem schudłam ponad 10 kg . większość osoób mnie obgadało , wyśmiali mnie od anorektyczki .. w tych czasach naprawdę trudno cieszyć się ze swojego wyglądu i się zaakceptować , bo świat nam to tylko utrudnia ..

    zapraszam na bloga :* ja juz twój obserwuję :D
    http://majkelaloha.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to przechodziłam , rozumiem co czułaś ! :)

      Usuń
  14. Genialny post! Potrafisz podnieść na duchu. Tylko czekać na więcej!


    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie napisany post!
    Ja niestety mam problemy z samoakceptacją...czytając twojego posta naprawdę widzę, że jeszcze jest nadzieja w tych ludziach ;))
    super piszesz <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem tym jak świetnie piszesz notki :)
    Umiesz podnieść na duchu! :*

    http://slodkanatuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń