poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ostatni raz z moją klasą..

Jak wszyscy już wiedzą za parę dni nadejdzie koniec roku szkolnego, a co się z tym wiąże ? Oczywiście 2 miesiące wakacji ,odpoczynku , który wykorzystamy w najróżniejszy sposób i będziemy mogli się oderwać od nauki i innych obowiązków.Dla niektórych to miła chwila bo wkońcu nadejdzie czas wolny , a jeszcze dla innych dość nie za wesoły dzień , ponieważ trzeba będzie się rozstać z swoją klasą ,przyjaciółmi, ludźmi którzy byli przez ten czas dla nas ważni.Ja na samym początku traktowałam to jako nic specjalnego , cieszyłam się że wyjdę z szkoły,ale wkońcu to do mnie dotarło , że ta chwila nie będzie pełna radości i tak łatwa jak myślałam do jakiegoś czasu.Podczas balu gimnazjalnego ,który napewno wszyscy zapamiętają bo było to niesamowite i niepowtarzalne przeżycie na końcu do wszystkich dotarło , że to ostatnie chwile jakie razem przeżywamy i to więcej się nie powtórzy. Nastała chwila kiedy każdy się wzruszył i nie chciał żeby to się tak skończyło.Każdy siebie pocieszał i tulił oraz przeżywał to,że to ostatnie dni kiedy jesteśmy w takim składzie.Osobiście uważam, że drugiej takiej klasy nie będzie,choć przyznajmy , że nie każdy żywił do siebie sympatii,ale są ci których będzie mi brakować.Najbardziej  będziemy tęsknić za tymi wszystkich śmiesznymi chwilami , wycieczkami,balem oraz naszą cudowną wychowawczynią , która zawsze walczyła o nas i traktowała jak swoje własne dzieci , zawsze nas wspierała w każdej sytuacji.Niestety nikt się nie lubi rozstawać bo to wzruszająca chwila, w życiu każdego człowieka,ale trzeba się z tym niestety pogodzić.Mam nadzieje, że zawsze będziemy do siebie wracać i utrzymywać jaki kolwiek kontakt. Najlepszy rocznik i najlepsi ludzie ♥

2 komentarze:

  1. Jak bym pisał o swojej klasie 2 lata temu, ciężko było rozstać się z gimnazjum, najlepsza klasa, nawet po czasie dostrzegam pozytywy w nauczycielach, ale cóż, taka kolej rzeczy. Obecna moja klasa jest niezbyt ciekawa, ale trzeba się cieszyć, że chociaż taka a nie inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety , mi też nie jest miło , że trzeba sie rozstać z takimi ludźmi , ale trzeba sie z tym pogodzić i brnąć dalej :)

    OdpowiedzUsuń